Kiiksud minu elus..

Ma tean paljusid inimesi, kel on huvitavaid kiikse. Ükspäev sattusin tuttavaga köögilaua taga kiiksudest rääkima ja praegu tundub, et võib-olla tahaks keegi teine ka lugeda ja naerda. Või hoopiski sarnasusi leida?

1) Mul peab alati taustaks telekas käima. Jap, telekas käib mul terve päeva, avan ärgates või koju tulles ja sulgen alles enne magamaminekut.
2) Ma ei saa süüa kala, mida olen eelnevalt elusana näinud.
3) Ma ei joo piima, küll aga joon lattet ja palju.
4) Wc-paberi rull peab jooksma õiget pidi, vastaseljuhul ma lihtsalt tõstan selle ümber, ükskõik kelle vetsus ma ka ei oleks.
5) Taldrikud peavad olema suuruse järjekorras riiulil, mitte segamini virnas.
6) Ma ei saa öösel magada, kui magamistoas on peegel.
7) Mulle meeldib keldrilõhn, muideks Stennile ka. 😶
8) Üksi kodus olles peavad mul põlema kõik tuled.
9) Rahakotis ja ka nn mustadeks päevadeks kogutud raha peab olema alati suuruse järjekorras ja ühtepidi. See kiiks on tulnud küll mingi 5 aastat tagasi, kui kkeegi ütles, et rahale meeldib ühtepidi olla. Teen kõik, et raha end hästi tunneks minu juures :'D
10) Lähen närvi kui Sten paneb pesu kuivama. Ma PEAN seda ise tegema, sest kõik teevad seda valesti. Mul on oma süsteem, alustan alati kõige suurematest asjadest.
11 )Ma vihkan üksi olemist. Mulle ei meeldi absoluutselt üksi olla, õnneks on mul Mia ja koer, niiet päris ihuüksi enam olema ei pea.
12) Ma ei söö keedumuna, aga söön omletti ja härjasilma. Samas keedumuna söön  ainult salatis, kui ta on nii väikseks tükeldatud, et ma ei erista seda salatist.
13) Mulle ei meeldi musta värvi sokid.
14)Kui oleme kile piima ostnud, siis peab olema see õigetpidi piimakannus, samuti hapukoorelt peab õige nurga ära lõikama.
15) Ma ei saa süüa poolikuid asju külmkapist. Ehk siis kui külmkapis on poolik tomat või sidrun, siis ma ei saa seda enam süüa. Ise ma ei pane kunagi poolikuid köögivilju tagasi, ma söön kasvõi vägisi selle teise poole ära aga külmikusse ei pane.
16) Ma ei joo kraanivett.
17) Ma ei suuda süüa asju mis on kuupeva ületanud, kaasaarvatud saia ja leiba. Missiis, et sai ja leib on endiselt pehmed.


Kas Teil ka mõni kiiks on ?




Kommentaarid

  1. Saaksin umbes sama pika nimekirja oma kiiksudest. Näiteks käterätikud ja saunalinad peavad olema volditud pooleks ja siis kolmeks, kōik muud variandid on valed ja tuleb ümber voltida. Vannitoas peab näorätik olema vasakul ja käterätik paremal :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures, käterätikud on mul ka kapis paremini volditud kui jyskis ja samuti mis valesti see uuesti, aga näed kohe ei tulnudki meelde. Issand , olen ikka veidrik 😂

      Kustuta
  2. nr1 on täpselt minu teema ka. kohe näha, et üks pere.
    nr3 on suht õige samuti
    nr4 puhul tekkis mul küsimus, et kuidas sa küll minu juures hakkama saad? :D
    nr8 mul peab võimalikult vähe põlema tulesid :D päris pimedas olla ei saa, siis hakkan kolle ette kujutlema, aga laelamp põlemas on küll õudus :D
    nr13 oleks ok, kui sa ütleksid, et sulle lihtsalt mustad (räpased) sokid ei meeldi...
    nr17 nõustun

    enda kiiksud: hmm... mulle ei meeldi toitusid alles jätta..avatud shokolaad??? :D ikka lõpuni tuleb süüa.. ; ja mulle ei meeldi lahtised uksed- kapiuksed ja mikroka uks..keegi paokile jätab, siis panen neid kinni, isegi kui oma kodus ei ole. ;
    hetkel rohkem ei tule..aga see on väga põnev teema. luban, et mõtlen selle üle ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, mulle ka poolikud asjad ei meeldi😯 samas mial on sama kiiks kõiki uksi sulgeda, seda on isegi vahva vaadata😁

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?