Kas me oleme rikkad?

Ühele õigele eestlasele meeldib ikka teise rahakotis surkida. Paraku seda postitust ajendas mind kirjutama hoopistükis tolmuimeja.

Rikka ja vaese mõiste võiks laiali tõmmata nagu meie ahjus valmistatud seaprae, kuid täna ma tahaksin rääkida ainult materiaalsest mõtlemisest mitte lasterikkusest või vaimuvaesusest.

Olen alati arvanud, et ma mõtlen rikka inimese moodi. Enamasti vaatan ikkagi asja kvaliteeti ja olen alati arvamusel, et pigem vähe ja head kui palju ja jama. Meil ei ole mitte midagi kodus prestiiži pärast, meil ei ole uhkeid telefone, uhiuut autot -vanad ju töötavad. Jah võiks ajaga kaasaskäia ja koguaeg uuendusi otsida, aga milleks? Meil on alati kalkulatsioon, kuidas, miks ja mida.  Meil ei ole ühtegi järelmaksu.
Vaesel inimesel aga on tungiv soov omada. Omada palju ja odavat. Mõtteviis, et kui ma seda ei oma , olen teistest vaesem.
Ükskord aga tungis minust välja vaesemõttelaadiga Anett. Istusin diivanil ja telekast jooksis kaup24 reklaam, suured soodushinnad. Kuna tegelikult olime juba otsustanud, et oma kodu me ostame, siis oli vaja meil tolmuimejat. Ja miks mitte siis see tolmuimeja näiteks kuuaega varem ära osta. Vaatasime siis seda pakkumises olevat tolmuimejat. Kiirelt ka googeldasin, kas see üldse on hea hind ja vastuseks sain, et nii odavalt ei ole võimalik küll kusagilt tolmuimejat saada. Tolmuimeja plussid olid väike , piisavalt võimas ning ilma tolmukotita- no kus mul siin maal veel aega koristamine pooleli jätta kui kott täis peaks saama. Vaatasin ka kommentaare ja naersime ühte kommentaari kus inimene kirjutab, et pigem mitte osta, teeb jubedat häält. Ütlesin veel ülbelt Stennile, et ah pigem tehku häält, kui on vaikne tolmuimeja mis midagi ei ime.
Säh sulle tolmuimejat. See ei ime mitte midagi :(
Ma ei saa aru, kuidas see üldse juhtuda sai? Ohumärk nr 1 oli ju suurelt ja punaselt seal kirjas- See suur ja punane 35€.
Ma olen nii hädas nagu mustlane mädas. See tolmuimeja on nagu rist ja viletsus, teeb kõva häält ja ainult silitab põrandaid. Põrandaotsikuga tõmbasin kõik pudi kokku ja siis võtsin  otsiku ära, et see jama tolmuimejasse tõmmata. Jah tõmbas selle jampsi sisse, aga osalt sülitas ikka tagasi põrandale.
Lõppkokkuvõttes võtan ikkagi harja ja kühvli ja olen nagu täitsa maakas.

Ühesõnaga kes soovib sarnaseid kogemusi siis vabalt võin Teile tolmuimeja maha müüa.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?