Kummitab või?

Täna öösel ärkasin koputuse peale. Keegi koputas aknale. Tõusin istukile ja ootasin uut koputust. Mõtlesin kas ajan Stenni üles, et ta läheks vaatama mis see oli, kuid lähima 10 minuti jooksul uut koputust ei tulnud. Ise ka vaatama ei julgenud minna. Panin pea padjale ja uinusin, uinusin nii sügavalt, et ärgates lausa ehmatasin end üles, sest olin olnud liiga sügavas unes. Teate seda tunnet, et olete maganud nii sügavalt et lausa tatti voolab. No midagi taolist oli mul ka. Kui hommikupäike siras ja olin voodist välja end veeretanud kontrollisin esimese asjana aknatagused üle- lumel jalajälgi ei olnud.

Eelnevalt koputusele oli Mia uskumatult rahutu ja ei tahtnud magama jääda, jauras ja jauras voodis.
Äkki ta tundis, et keegi on veel siin?

Mia ütleb küll vahel TÄDI, kuid me ei ole üldse sellele tähelepanu pööranud, sest tädi all võib ta mõelda ka telekas nähtut või ükskõik millist tädi.

Kusjuures, üksöö enne magama jäämist ütlesin Stennile,et peame ikka selle ära tegema (ei mäletagi täpselt mis see oli) ja vinguandur hakkas tööle, kas nii see töötabki? Nali , tegelikult ma ei vingunud ju? Kargasime pimedas toas voodist püsti ja üritasime andurit vaigistada. Mia karjus, mul paanika, andurit ei saanud ühegi nupuga vaigistada, no me ei saanud seda isegi seinalt lahti. ja ükshetk lihtsalt jäi vait ja jätkas tavapärast vilkumist. Tegime aknad lahti, lasime külma tuppa, või äkki mõne kummituse sõbrantsi? 😓
Ja eile veel, lihtsalt kadus kuum vesi ära. Boiler töötas, kõik oli ok, aga lihtsalt sooja vett ei olnud. Hommikuks oli kõik korras.. Sten juba jõudis netist uue boileri välja välida.

Igatahes, kui keegi TÄDI siin ka on, siis ta võiks koristada või pesu pesta või lõpuks midagi kasulikku teha.


Kommentaarid

  1. Oot, kas maakler ei öelnud siis teile, miks endine omanik TEGELIKULT maja ära müüs? 😯

    VastaKustuta
  2. Kas eelmine kord, kui sellest rääkisime, tegid "protseduuri" läbi..ma jäin veel ootama, et sa mulle tookord kommenteeriksid :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad