Kuputan kanni trimmi



See, et naistel tselluliit tekib ei ole mingi saladus. Tselluliit tekib 80% naistest ja see on tegelikult normaalne. JAH, uskumatu, aga tõesti normaalne naise keha omadus rasvkudesid ebaühtlaselt talletada. Tselluliit on tegelikult ainevahetushäre, mis võib tekkida olenemata east ja kaalust. Ka kõige saledamatel naistel võib tekkida nn apelsinikoore nahk.

Kui lugeda tselluliiti soodustavaid tegureid, siis ma ei imesta üldse miks mul see on. 
Soodustavad tegurid on valed toitumisharjumused, vedelikupuudus, vähene füüsiline aktiivsus, liigne istumine, pinge, väsimus, alkohol, kohv ja sigaretid. 
Nendest seitsmest tegurist võtan omaks viis kindlasti.

Aga kuidas sellest vabaneda?
Parim variant on vaakummassaaž ja õnneks aitab  kupud.ee veebipood mind hädast välja ja kavatsen end kuu ajaga tselluliidist priiks kuputada, et siis kevadel ei peaks ennast pikkade pükste sisse peitma.

Mida kuputamine lubab?


Kupupood saatis mulle katsetamiseks sellise komplekti-

Kehaõlid ja kehakupp


Pakki avades huvitas mind kohe kas õlid ka lõhnavad. Keerasin korgid lahti ja uskuge või mitte, täiesti lõhnatud ja värvitud, näpuvahel katsudes lihtsalt suurepärase konsistentsiga. Minujaoks väga suur pluss, sest väga intensiivse lõhna korral ei saa ma õhtuti uinuda.

Magusmandliõli on mõeldud kuivale, tundlikule ning õrnale nahale ja sobib kasutamiseks ka beebidel. Minu Miale igatahes igasugune massaaž meelib, niiet tema saab ka osa sellest õlist. Magusmandliõli saab osta SIIT!

Avokaadoõli on mõeldud normaalsele, kuivale ning vananevale nahale. Selle õli saad tellida SIIT!

Kehakupp on anne ja stiili ilulemmik 2017
Teate, eriti meeldib mulle see kiri pudelil, et tegemist on 100% loodusliku õliga. 


Ja lisaks luban, et vähendan kohvi tarbimist, istun veel vähem, loobun mulliga jookidest, toitun tervislikumalt, olen füüsiliselt veel aktiivsem ja ei stressa.

Nüüd aga panen sentimeetrid kirja ja hakkan kuputama ning juba varsti räägin päris ausalt Teile tulemustest.

Kommentaarid

  1. väga põnev. ootan suure huviga, et kuidas läks..tee enne ja pärast pilte ka ;) ja siis kuputan ka, kui sa end siledaks saad

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?