Mida maal süüakse?

Ega siis koguaeg pea maal kardulast ka sööma. Teate, kui päris aus olla siis seda kartulit on siin juba kolimise ajal söödud küll ja küll. Igas erinevas poosis.
Täna kohe keha lausa karjus millegi värske ja kerge järele. Tegin veel lahtipakkimata kuivainete kasti lahti ja sealt vaatas vastu mulle must kinoa. No mõeldud-tehtud, ideaalne õhtusöök, arvestades, et meil siin vegankülalised ka majas.
Päris ausalt, ma ise seda kinoad kunagi poest ei oleks ostnud ja ka selle kinoa paki sokutas mulle minu vanaema. Ma ei ole kunagi olnud vaimustatud kinoast - mõtetu pudi. Ups, võtan sõnad tagasi. Midagi nii head ja kerget ei ole ma juba ammu söönud. 
Kui midagi teha siis juba maitsvalt. Niisis kõik see mille isu oli paningi kinoarooga sisse.
Viskan siia kohe siis retsepti meie tänasest roast.

Läheb vaja :
Musta kinoad või puhtas eesti keeles Tšiili hanemaltsa
Porrut
Šampinjone
Lillkapsast
Röstsibulat
Tüümiani
Basiilikut
Küüslauku
Soola
*Maitsetaimed olid meil kuivatatud.

Mida teha?

Viska kinoa keevasse vette ja keeda seda pakendil oleva info järgi, no umbes 20 minutit. Samal ajal kui kinoa valmib, saad juba ju seened,lillkapsa ja porru ära tükeldada ja pannipeal ära praadida. Maitsesta tundejärgi. Kui tunded puuduvad või sisetunnet ei usalda siis lisa kõike u pool teelusikat. Kui kinoa on valmis, siis kurna ja lisa pannile. Seni kuni su kinoaroog maitsestub pannil, saad valmis hakkida kiirelt salati või panniroale juurde küpsetada mõnusa lihalõigu.


Kuna peaaegu normaalne pood on meist umbes 17 km kaugusel, siis kavatseme hakata kord nädalas poes käima. Kuidas see küll välja peaks nägema ja mida huvitavat me valmistama hakkame saab lugeda peagi. 

Mida huvitavat Teie sööte?


Kommentaarid

  1. su postitus on nagu küsimise peale- ma koristasin täna köögis ja viskasin ära pakisuppe ja muid kiireid ja odavaid pudinaid, mis aegusid juba 5 aastat tagasi. selle käigus avastasin, et olen ka endale kinoad ostnud, vaatasin seda pakki ja mõtlesin, et mida sellest küll teha saab... nüüd siis tean, mida proovida :)

    ja vastates su küsimusele..siis no ma elan linnas..nii et ma sõin täna torti :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma arvan, et see on mingi sugulussideme telepaatia :)

      Kustuta
  2. Pole ammu teinud kinoad. Peaks ostma... Mina sõin kahjuks koos Katziga täna torti, aga mina armastan väga kuskussi. Teen seda harva, aga mulle see väga maitseb. Samuti tatar. Veel armastan rukola tomati salatit balsamicoga. Lemmik.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ooo..kuskuss on ka see asi, mida tuleks proovida :)

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?