Remont - savi

Remondis on mul küll käsi valge. Kas nii kõlbab öelda üldse? Pigem remondis olen ma küll kõva käsi. Juba sünnist saati on usaldatud mulle väga vastutusrikas ja tähtis ülesanne - tapeedi eemaldamine. Ükskord  keerasin ma tapeedi vahetamise ajal vanaema ja vanaisa juures kliistri poti endale pähe. Mõned aastad hiljem segasime täditütrega valge värvi sisse guašše ning värvisime maal nukumaja seinu triibuliseks. Ka sõbranna juures pahteldasime kipsplaadi ühenduskohti veini kõrvale. No ja mõned kuud tagasi üritasime Stenniga Steni vanaema tumerohelist vannituba valgeks värvida. See ei ole muidugi teema millel tahaks kauem peatuda. Ühesõnaga olen peaaegu nagu ehitaja juba ju?! Nüüd aga asja juurde.

Majja kolides ei olnud maja küttekolded ammu tuld näinud ja maja sooja tundnud. Kütmisega ilmnesid ka mõned üllatused. Kahes toast tundus nagu 20cm põrandapinnast värv mullitaks. Tegelikult ei tundnud, mullitaski.Mis siis ikka, lükkasime aga pahtlilabida vahele ja üllatus üllatus, all oli peidus märg savi. Vahva, et eelmine omanik on üritanud olla looduslähedane ja teatud asju saviga parandada, aga kui maja on pikalt kütmata , kas see siis ikkagi oli parim valik?

Konsulteerisime eesti parima ehitusspetsialisti Hr.Googlega ja leidsime, et parim lahendus oleks ahi krohvida. Sõitsime ehituspoodi ja seal oli üks üdini vahva klienditeenindaja. Tundus, et ta teab kus ta on ja mida ta müüb. Tema soovitas meile ahjude jaoks mõeldud antiikkrohvi. Vaatasime seda näidist seal poes ja otsustasime, et see sobib meile suurepäraselt.

Kujutate siis nüüd ette, kaks põmmpead ehituses hakkavad krohvima.
Õnneks päris suvaliselt kohe krohvi seina pilduma ei hakanud, vaid õppisime väga hinnatud tegijatelt youtube vahendusel. Nali, tegelikult oli see mingi suvaline Mike nimeline ehitaja ameerikast.

Alustuseks oli vaja leida vajalikud vahendid. Loomulikult meil ju need puudusid. Krohvi segasin pesukausis supilusikaga- noh kokkade värk. Tegelikult midagi rasket seal ei olnudki, vaid pigem jube tüütu töö.
Krohvi kandsime seina tapeediliimi pintsliga. Tundub nagu oleks weberi reklaampostitus, aga kahjuks weber meid ei sponsoreerinud. Aga kui näiteks ta sooviks meid sponsoreerida siis paar kotti sama krohvi kuluks ära küll teistesse tubadesse ja ühtlasi võin kinnitada, et selle tootega saavad hakkama isegi linnapreilid.

Olen kuulnud, et rasedad söövad krohvi ja kriiti, aga ka meie Pipa tahtis koguaeg peadpidi krohvikausis olla. Ausalt, me ei näljuta teda.. Mõelge, kui oleks veel mõni rase ka siin viibinud, siis ei olekski mul midagi seina panna olnud.

Lisaks sellele vahekoridori soojamüürile kavatseme sama krohvi kanda la lesole ja ühele seinaosale magamistoas.

Kannatamatu nagu ma olen, pildid ja postitus on tehtud sel ajal kui krohv veel märg ja laiguline oli.
Vahekoridori soojamüür enne
Vahekoridori soojamüür pärast



















Lähedalt ka



Kommentaarid

  1. naljakas...kui loen, siis peas kõlab sinu häälega :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma isegi loen ja peas kostub mu üliilmekas hääl :D

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?