Tomatikorvikesed

Ma ei ole tegelikult hommikuinimene ja söögiisu tuleb ka alles lõunaks.Täna päiksepaistelisel  hommikul oli kohe tuju teha midagi mõnusat ja maitsvat lõunaks.

Minu mõnusate tomatikorvikeste retsept tuleb nüüd siit:

Korvikeste põhjaks tegin quiche taigna. Quiche taignaid on seinast seina, munaga-ilma, võiga-õliga ning mõnes kasutatakse lausa vutimuna.

Minu taigna retsept on selline  :
Kogus 350g.

100g võid
12g suhkrut(umbes pool supilusikat)
210g jahu (1klaas on u 120g jahu)
3g soola
1 muna
1 küüslaguküüs
maitserohelist

Nisujahu asemel eelistan kasutada täistera jahu. Ka tatrajahu teeb korivikestest gluteenivaba toote ja annab huvitava maitsenüansi. Tavalise kanamuna asemel võib kasutada ka hoopis vutimuna.
Midagi keerulist siin ei olegi, viska kõik koostisained köögikombaini või sega käega ühtlaseks massiks. Pane taigen vormidesse või vormi.

Täidiseks võib kasutada täpselt seda mis külmkapis leidub või mida hing ihkab.
Sellise koguse taigna peale on minu rusikareegel 250g hapukoort ja 2 muna ning täidis. Annan garantii, et täidis hangub ilusti ära ja ei ole liiga omletine.

Ja täidis:
Tomat
sibul
juust
2muna
250g hapukoort

Hakkisin tomati ja sibula, praadidin sibula. Haki tomat ning sega kokku praetud sibula, juustu, muna ja hapukoorega. Maitsesta soola ja pipraga. Mina isiklikult armastan väga kasutada ka basiilikut, tüümiani ja oreganot(harilik pune).

Taignakorvikesed võid eelküpsetada, u 5 min 200 kraadi juures. Aga mina olen laisk ja viskan kohe täidise korvi ja ahju. u 10-15 min 205 kraadi juures.
Imehästi sobiks selle piruka juurde värske rukola salat aga rukola on poes ja pood on kaugel.

Miks mitte ka lisada juurde täidisesse ka kana, kala või feta juustu.

Panen pildi ka, muidu Te ei usugi, et korvikesi tegin ;)



Imeilusat pühapäeva.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?