Kuputatud 2 nädalat



Panen kirja siia viis põhilist küsimust, mida minult on küsitud pärast esimest kupupostitust

K: Kas kuputada on lihtne?
V: Ei, absoluutselt ei ole lihtne, kui sul on väike laps, kes on kuputamise ajaks alati kohal ja karjub "siia siia", ise näpuga oma jalale näidates. No ja eriti keeruliseks teeb asja see, kui sul on koer kes meeleheitlikult üritab su õliseid jalgu limpsata. Muusosas ei ole seal mitte midagi keerulist.

K: Kas kuputada on valus?
V: No ei hakka valetama , on jah. Esimesed 2 minutit on põrguvalu, aga lohutuseks ütlen, et läheb kiirelt üle ja  nagu öeldakse "ilu nõuab ohvreid".

K: Kas sinikad ka tulid?
V: Ikka tulid, siiani tulevad. Aga ilmselt olen sinikates ise ka süüdi. Kui kupu jätad vaakumisse ühele kohale ja ise üritad kätega vehkides koera tõrjuda, siis mis sa ikka muud loodad saada kui sinikat.

K: Kas päriselt ka töötab?
V: Ma usun küll, ja mitte asi ei ole uskumises, vaid päriselt on nahk parem- siidisem ja pringim. Loomulikult näitab tulemust ka mõõdulint.

K: Kas tüütu ei ole?
V: Väga tüütu isegi ei ole, olen võtnud seda kui "must do", ehk see on minu päevane ülesanne, kui tean, et õhtul on kuhugile minek või muud tegevust, siis teen selle päeval juba ära. Niiet, ma arvan, et asi peitub tahtejõus.

Mulle meeldib hullult enne magamaminekut kuputada, sest see paneb ikka korralikult nahaaluse käima ja kuputatud kohad lähevad tulikuumaks. Pärast kuputamise on mõnus ronida oma soojade jalgadega tekialla.

No vaadake nüüd pilti, 2 nädalaga on tulemused siis mõlemalt reielt -2cm, venitusarmis ei ole enam nii nähtavad.

Ennem                  2 nädala möödudes                      

Kui möödub kuputamisest kuu, siis annan jälle teada, mis vahepeal saanud on :)





Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?