Linnatiir - muusikal Mamma Mia

Kõigepealt alustuseks tahaks öelda kõigile aitäh, kes eile etendust vaatamas olid ja olid viitsinud juuksed ära pesta ja kleidid selga panna. Mõneaastatagune teatris käik jättis mulle halva maitse suhu, kui 1/3 külalistest olid kapuutsiga dressipluusides või t-särkide ja teksadega. Eks seekordki oli märgata mõni üksik suusakampsunit ja retuuse kandev naine, kuid üldpilt oli ilus. Nii ilus ja võimas, kõik olid vaeva näinud, vau.

Kui nüüd teatri juurde minna, siis kohale jõudsime u 25 minutit varem. Rahvast oli palju. Sättisime end oma kohtadele istuma. Oh õudust, istusime rea otsas, ning absoluutselt iga mööduja pärast pidi ju püsti tõusma. Eriti palju sagimist ja segadust oli meist u 3 istet edasi, kus tundus, et oli väljastatud topelt piletid ja inimesed oleks pidanud üksteisele sülle istuma..kui aga teatritöötaja asja lähemalt uurima hakkas tuli välja, et üks seltskond tuli küll kohale, aga valel kuupäeval. Appi kui kohutav.

Etendusest ise niipalju, et see oli vahva. Head näitlejad Birgit Sarrap, Sepo Seeman, Veiko Täär, Kaire Vilgats jne. No ja mis siin ikka viriseda, laulud olid ju head- nimetage palun üks abba laul mis sul elusbändi esituses varvast tatsuma ei võta?
No ja seal me siis istusime 3 tundi.
Vaheajal käisime aga puhvetis koogil. See on ikka must have thing teatris, et vaheajal puhvetist midagi osta.
Üks asi häiris mind küll. SUBTIITRID! Täiesti kohutav lahendus, teatris jooksevad ka nüüd subtiitrid inglise ja soome keeles. Kui ma peaksin sattuma Soome teatrisse, siis mul küll suurelt ekraanil subtiitrid ei jookse , või jooksevad? Igatahes, minu arvamus on selline, et subtiitrid jäägu parem filmidele.
Kuna Teie viimati teatris käisite?



Kommentaarid

  1. hmmmm...võtsid mõtlema... see oli nii ammu, et ma nii palju mäletan, et ma ikka olen oma elus teatris ka käinud..pea pesnud ja kleidi selga pannud... aga täitsa kole tunnistada, et ma ei mäleta millal, ega ma mida vaatasin. võimalik et mingi Jan Uuspõllu asi... :D
    tore, et Mia teile Mamma Mia loa andis ;)

    VastaKustuta
  2. Subiitritest- Saksamaal Darmstadtis ja Hamburgis ning Soomes Helsingis olen küll subriitreid kohanud ja olin nende olemasolu üle suisa rõõmus. St. Helsingis oskasin juba uurida, kas on, ilma nendeta poleks etendust vaatama läinud oma olematu soome keele oskuse pärast. Eks on teatreid kus on ja teatreid, kus pole, aga mina oma väljamaalastest sõprade pärast olen küll rahul, et Vanemuise suures majas on.

    Selle üle, et inimesed end teatrisse tulles jälle viisakalt riidesse panevad, rõõmustan aga koos sinuga :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?