Kuputatud juba 4 nädalat!

Ma olen natukene venitanud selle postitusega. Mitte, et ma ei tahaks seda kirjutada või, et mul ei oleks millestki kirjutada, vaid see tähendaks nagu mingi etapi lõppu. Kuputatud on juba 6 nädalat.
See kuptamine on saanud üheks minu igapäeva tegevuseks, umbes sama elementaarne kui hommikuti hammaste pesemine.

Kui kahe nädala möödudes olin suhteliselt sinikaid täis, siis nüüdseks enam sinikaid ei ole ja juurde ka ei ole tulnud.
Sel kuul olen ma põhirõhku pööranud reitele, kuid nüüd edaspidi kavatsen ühe intensiivse kuuri teha kõhupiirkonnale ja ehk saab ka Lõuna-Eesti supipaja sangadest ka lahti ;)

Kui nüüd numbritest rääkida, kahe nädala möödudes oli mõlemalt reielt kadunud 2cm (Postituse leiad SIIT!), siis nüüd on see number juba 4cm. Palja silmaga ma erinevust ei märka ja püksidki midagi ei reeda, aga käega katsudes tunnen, et nahk on tunduvalt pehmem ja siledam, kui varem.

Kasutada sain magusmandliõli ja avokaadoõli, pean tunnistama, et minu lemmikuks osutus avokaadoõli. Ma ei oskagi öelda miks, lihtsalt vist kuidagi imendub paremini ja kuidagi lihtsalt ongi üks üdini hea kraam. Kui spas käisime, unustasin juukseõli maha ja määrisin hoopis avokaadõli juustesse-  tulemus oli niivõrd positiivne, et kallid juukseõlid seisavad lihtsalt kapis ja kasutan avokaadoõli nii juustesse kui kupule.


Kindlasti ei kuuluta ma seda teemat nüüd lõppenuks, kavatsen teile kindlasti näidata ka tulemusi mis võiksid olla paari kuu pärast, kui olen tegelenud nii jalgade kui kõhuga.

Kupp ja õli on hõivanud kindla koha minu meigikotis ja südames.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?