Ainandusguru?

Kurb on olla rumal. Ma ütlen ausalt, ma ei tea taimekasvatusest mitte midagi. Ma olen oma elus kavatanud ainult kaktust, chillit ja basiilikut. Isegi till ei tahtnud minu juures kasvada, aga sellele sain alles hiljuti vastuse, et ega ta tegelikult tahagi potis kasvada.

Ja nüüd on meil umbes pool poolest hektarist täis kasvuhooneid ja põllumaad.
Mul on seal kapsaid, lillkapsaid, herneid, sibulat, peeti ja isegi kaalikat, jah kaalikat , ennast ajab ka natuke naerma. Ja ma ei tea taimekasvatusest endiselt mitte kottigi. Äge eks.

Ükspäev hakkasin rohima ühte küngast, mis meil siin on. Künka otsas kasvab lavendel, murulauk, talisibul, longus lauk ehk nartsissileheline lauk, pune, kortsleht ja ilmselt veel ja veel palju muid maitsetaimi, millest mul veel aimugi ei ole. Üli vinge tundus et terve küngas on täis lehtpeterselli. Ämm kinnitas, et justkui tõesti on tegemist peterselliga. Järgmisel päeval aga tuli külla tädi, kellega peterselli uurides ja puurides tuli välja, et tegemist on siiski koriandriga. Vau, see on ju palju vingem kui petersell. Sai siis kaevatud see koriander välja ja ka potiga vanaemale ja tädile kaasa antud. Kuid ükspäev helistab vanaema, et tema koriander õitseb täpselt nagu kibe tulikas. Võtan siis google lahti ja mis ma näen - ongi kuramus kibe tulikas. Tulikas mis on nii põrgu mürgine, et juttude järgi tapaks hobuse ja inimesele tekitab põletuse sarnaseid ville. Ah sa kurat. Selline elukas siis minu aias. Tegelikult sai natukene edasi uuritud ja tuli välja, et tegemist ei olegi kõige kurjema taimega , vaid kuivatamisel saab sellega ravida 1001 haigust. Vahi siis.


Leidsin endale uue hobi, hakkasin koguma erinevaid münte. No mitte euromünte vaid ikka neid münte millest teed saaks teha. Laadalt leidsin õunmündi, šokolaadimündi, maasikamündi ja sidrunmündi, olemas on mul ka veel sidrunmeliss. Aga puudu on piparmünt. Piparmünt see kõige mõnusam münt.
Eile trimmerdas Sten ja lõpetades ütleb justkui ükskõikselt: Tead sul seal mätta otsas oli vist piparmünt. AHHH?? Just-oli.. Veendusin isegi, et tõesti oli. Ja ükspäev koju tulles oli Pipa mu maasikamündi ülesse kaevanud, seega seis on -2, ehk jälle 4.

Ja mina kui värske aiandusguru tellisin oma tomati seemned Hiinast. Jah, Hiinast, noh aliexpressist- 200 seemet 13 eurosenti. Ja uskuge või mitte, aga tomatid on juba küljes ja tõotab tulla isegi täitsa normaalne saak;)

Üks asi veel, mäletate seda smuutikunni juttu, kus pidin hakkama smuutikunniks? Jah, Stennil oli õigus, olen teinud selle aja jooksul 3 smuutit ja 2 jäätisekokteili. Deem noh, oligi esimest korda elus meestel õigus..

Veel viimased 2 päeva saab meie poolt hääletada Eesti blogiauhindadel, oleme esindatud aiandus ja talude kategoorias ja oleme ülimalt tänulikud kui oma hääle just meile annaksid :)
Hääleta siin : https://eba.marimell.eu/eba2018_h/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?