Elutud jalad ja uus tiitel

Täna hommikul ärgates oli selline tunne, et olen eile käinud maratoni jooksmas. Mu reielihased on kohutavalt valusad. Voodist oli raske välja saada, korra kaalusin varianti, et lihtsalt veeretan end kuni voodi otsa saab ja kukun kolksti põrandale. Samakiiresti tekkisid mul pildid edasisest, ehk kuidas ma siis püsti saan, see on ju veel valulikum. Tõusin voodiäärele istukile ja tegin viimased jõupingutused, et saada püsti- oh seda tunnet, nagu oleks elevant turjal. Aga mis selle põhjustas?
Õige vastus- maaelu.

Tegelikult oli eile üks tore pühapäev, kus pool suguvõsa tuli kokku ja kõik aitasid meil kasvuhooneid kiletada ning põldu harida.
Võite nüüd mõelda, et mis sellest siis teha on, aga kui sa soovid kuuajaga muruplatsist saada korralikku põllumaad, siis oled peast ikka natuke põrunud. Noh umbes samapalju nagu meie.

Hakkasime vagudelt murumättaid puhastama ja siis juba juurikaid külvama. Ülimalt vinge töö teoorias, praktikas aga palju raskem. eriti raskeks tegi veel fantastiline ilm, kus päike küttis lagipähe ja tuuleiilid olid teadmata suunas kadunud.

Ühte ma võin öelda- me oleme Stenniga hetkel pruunemad kui eelmise suve lõpus. Mõnus.

Üks on kindel, kui blogi auhindadel me mingit tiitlit ei saa, siis oma suguvõsas anti mulle aasta üllataja tiitel. Kuidas küll linnabeibest sai poole aastaga täielik maakas. Juhuu. Ma ei teagi kas see on nüüd positiivne või pigem mitte?!

Täna luban ma küll endale ühe vaikse esmaspäeva.
Nali..
Kes nädalavahetusel puhata sai, see peaks küll kohe sammud siiapoole seadma 😁
Veel saab hääletada Meie poolt Eesti Blogiauhindadel - Aiandus ja Talude kategoorias. Kes seda veel teinud ei ole siis siin on link - https://eba.marimell.eu/eba2018_h/

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?