Hakkasin smuutikunniks

Mingi aeg tuli Maximasse delimano kampaania ja loomulikult sirvides seda kampaanialehte, tundus mulle, et just kõiki asju on mul sealt vaja. No alustades sibulahakkijast ja lõpetades hakklihamasinast. Ja nii ma hakkasingi kleepse koguma, ükspäev avastasin, et näe ongi kõik koos ja otsustasin, et esimesena ostan smuutiblendri. Minu teine pool muidugi üritas mind veenda, et see on ebamõistlik ost ja see blender jääb nurka seisma. Ah mida need mehed kah köögiasjadest teavad?! Lubasin suure suuga, et hakkan talle iga päev jäätisekokteili tegema. Elame-näeme.

Samas lugesin ka kusagilt blogija välimäärajast, et sa ei ole siiski PÄRIS blogija, kui sa ei ole teinud vähemalt ühte smuutikuuri või kui sa ei toitu smuutidest. No halloo, selle vea pean ma nüüd küll ju kohe ära parandama , sest  endaarust olen ma küll peaaegu õige blogija.

Päris ausalt, ei ole ma väga vedela toidu armastaja, eelistan siiski tahkemat toitu ja eks küll vanemaseas saab seda vedelamapoolset toitu ka tarbida. Aga siit tuleb siiski minu esimene smuutiretsept- JUHUUU!
Ma ei ole vaadanud erinevaid retsepte, seega ma panen lihtsalt smuuti sisse neid asju mis eile poest minuga kaasa tulid. Oih, kõlab kahtlaselt, pigem siis mille ma poes eurode vastu vahetasin.
Meie esimene isetehtud smuuti- kurk,kiivi,pirn ja banaan.
Maitseb okeilt, noh ma olen ju suhteliselt smuutineitsi ja mingeid kiudaineid ma ei lisanudki, oleks ju võimud panna chiat või mingit pähklit, aga no mis sa teed kui smuuti juba valmis sai tehtud.
Nüüd on smuutituju täies hoos ja kavatsen terve nädal jutti erinevaid smuutisid teha, küll nädalapärast kokkuvõtet näete :)
 

Mia arvas et see võiks olla shreki smuuti - printsess on öelnud.





Endiselt käib Eesti Blogiauhindade hääletamine ja meie oleme seal esindatud Aianduse- ja talude kategoorias. Hääle saab anda siit - https://eba.marimell.eu/eba2018_h/

Kommentaarid

  1. Ahsanuga...ma ju pole ka smuutitanud...milline blogivääratus küll... 🤣
    Ei jôua ãra oodata kui teile kûlla jõuan ja shreki smuutit proovida saan. Paluks mulle ûks Notsu oma välja môelda (ilma notsuta siiski) 😁

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo , milline suurepärane idee, Peppa smuuti on järgmine ja äkki nii aastalõpuks saame smuutiraamatu välja anda ? :D

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?