Kuidas meile jääks rohkem raha kätte?

Täna hommikul ärkasin juba kell 9. Okei see ei ole ime, sest tavaliselt olen ma juba varem üleval. Mia magab.. Lülitasin telefoni sisse ning asusin päevauudiseid lugema või pigem siis ööuudiseid?

Kõigepealt andis facebook mulle märku, et 6 aastat tagasi olen jaganud sellist pilti:



Niisiis saigi tänane päev alguse.
Kerisin edasi ja POMM, kohe hommikul paistab mulle vastu uudis kuidas täna jõudsime viie aasta kõige kõrgema kütusehinnani.

Hakkasin reflekteerima (Refleksiooni defineeritakse kui aktiivset teadvustatud indiviidi tegevuse või tegevuse aluseks olevate väärtuste, uskumuste või arusaamade isiklikku või toetatud analüüsiprotsessi, mille tulemusel toimub indiviidi seni kasutatud lahenduste, strateegiate ja toimimise muutmine või säilitamine tuleviku arengut silmas pidades, kujunevad uued teadmised, toimub õppimine ja käitumise muutumine)

Ja jõudsin järeldusele, et Stennil on iga päev sõita u 120 kilomeetrit, auto keskmine tarbimine TEMA sõidustiiliga on umbes 7l/100, ehk ühel päeval kulutab ta 8,4 liitrit. 8,4 liitrit maksab täna (1liiter/1,309€)  11€. Tööl käib ta valge inimesena 22 päeva kuus, ehk kuulõikes tuleb see 242€ + vahel tahan mina ka poodi minna ja ka külla kellelegi. Ütleme siis, et ühes kuus umbes 260€.  

AGA, kui me müüksime volvo maha ja ostaksime selle raha eest hoopis hobuse?


Selle raha eest saaksime me umbes 1,75 hobust, ehk siis poni mulle ja Stennile hobuse. Hobune on taimetoitlane, seega niidaks ta ka meile muru. Erinevatesse muruniitmise masinatesse kulub meil kuus umbes 50-60€ eest kütust. Ehk ka see raha jääks veel alles ja hobune oleks ka söödetud. 

Kokkuvõtteks säästaksime me umbes 310€ igas kuus.

Kes tahab siis volvo vastu hobuse vahetada?
Ja kui palju kulutate Teie transpordile?

Veel saab hääletada Meie poolt Eesti Blogiauhindadel - Aiandus ja Talude kategoorias. Kes seda veel teinud ei ole siis siin on link - https://eba.marimell.eu/eba2018_h/

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?