Karulauk

Kuigi kalendrisse vaadates näen, et oleme siin elanud vaid täpselt viis kuud, siis tunne on küll teine - tundub nagu aastaid. Pean tunnistama, et päris kõiki nurki ei olegi ma läbi jõudnud tuustida, aga ükspäev ootas mind nurgataga üllatus.

Vikipeedia ütleb nii : Üllatus on lühiajaline emotsioon, mida tuntakse ootamatu sündmuse puhul. Üllatus võib olla nii positiivne, negatiivne või neutraalne tunne ja esineda erineva intensiivsusega. Üllatust võib esile kutsuda ootamatu kohtumine, ootamatud sõnad, kingitused. Üllatusega kaasnevad sõltuvalt inimese tüübist ka füüsilised reaktsioonid nagu punetus, "suurenenud" silmad, naermine, avanenud suu, keha või kehaosade liikumine, kontrollimatud hüüatused.

Minu üllatus oli positiivne, seda põhjustas ootamatu kohtumine ja toimus ka füüsiline reaktsioon silmade suurenemise näol. 
Okei, te arvate, et nägin nastikut või karu või mõnda looma, aga tegelikult oli üllatuseks kuuri nurgatagune karulauku täis. USKUMATU! Kujutate ette, ma olen otsinud karulaugu seemneid sel kevadel, laadal käisin ja noolisin karulaugu taimi, kuid nagu kuidagi ei raatsinud 2 lehe eest 5€ välja käia. Ja nüüd ma avastan, et karulauk elab hoopis minujuures, mida õnne?!

Fakt on see, et karulauk sisaldab 15 korda rohkem C-vitamiini kui sidrun, kujutate pilti?
Niisis missioon - karulauk pereliikmetele sisse sööta.

Alustan tasa ja targu - teen karulauguvõi.
Ühesõnaga sul läheb vaja selleks võid, karulauku ja soola. 
Või ja soola saab poest ning hästi küsides karulaugu minult.
No ja mis seal ikka, haki karulauk ja sega võiga või blenderda või, sool ja karulauk või nagu mina , saumikserdan - ee..või püreestan? ah ega vahet ei ole. 


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?