Mida vaadata telekast?

No tõsi ta on, et maakatel ei olegi eriti aega midagi telekast vaadata, aga midagi me siiski vaatame.
Praegu saab muidugi veel jalgpall ka vaadata, aga kuna me ei ole eriti spordist huvitatud ja isegi mitte tugitoolispordist, siis jalgpall on kuidagi meist mööda läinud ja me seda ei vaata.

Esiteks vaatan ma enam-vähem igal argipäeval metskassi. Jube seebikas ja pealegi olen seda seebikat juba näinud vähemalt 2 korda oma elu jooksul. Aga mis sa teed, kui Mia otsustab magada just sel kellaajal ja nii kui mia magama jääb algab mul prime-time ja kohvipaus ühes.
Metskass on aga mulle nii pähe kulunud, et tean unepealt öelda Esmeralda või Lorenza teksti. Ja pealegi võiksin ma Miale igal õhtul unejutu asemel rääkida metskassi storysid.

Ühesõnaga, kui me õhtul tuppa jõuame on uudised juba läbi. Me jõuame umbes Aadama ja Eeva saate ajaks. Teate seda saadet? Kuidas üks paljas mees ja naine saadetakse saarele semmima.
Päris veider saade on, aga tegelikult saab vahest pulli ka seal. Loomulikult näitab seda saadet kanal 11 ja ilmselt sellepärast, et seda kanalit ei vaata eriti keegi. Või eksin? No igatahes ma olen aru saanud, et see on nagu selline jäägikanal, kus näidatakse kõiki kanal 2 korduseid või saateid mida kanal 2 eeter ei kannata.

Aga kui nädala alguses vaatame me aadama ja eeva saadet, siis nädala lõpus on nagu eriti magus saade: Alast ahvatlus. See on saade kus otsitakse kaaslast endale. Oletame, et üks meesterahvas tahab saada naist ning seejärel läheb seisab seal saates saatejuht kõrval, tema ees on 6 värvilist kastikest milles on sees ihualasti 6 pruudikandidaati. No loomulikult vastavalt ikkagi soovile, seal on ikka naine otsib naist ja mees otsib meest saateid ka. Ja mis siis saate point on ? Kastid hakkavad ülesse tõusma ja esialgu puusadeni, kus siis mängija kommenteerib kõikide kandidaatide vagiinat või siis varustust. Seejärel keskosa ning pead ja lõpuks valib siis välja endale kohtingukaaslase. Ega tegelikult kui nüüd mõelda, siis on see üks paganama imelik saade, aga need kommentaarid saatejuhi poolt on nii ideaalsed, et kõkutame siin õhtuti lihtsalt naerda ja lähme igal õhtul hea tujuga magama.
Mida Teie telekast suvel vaatate?

Pildiotsingu alasti ahvatlus tulemus

Kui nüüd küsite, et mida me siis siin teeme õhtuti, et isegi uudiseid vaatama ei jõua, siis vastus on lihtne- kõike. Ma ei tea isegi mida me teeme, sest ega tehtud ei saa eriti midagi, aga koguaeg on niipalju teha. Ühtepidi on see ju tore, sest sellist niisama diivanil istumist enam ei eksisteeri.

Igaljuhul tundub, et päriselt nii ongi nagu lapsesuu kunagi ütles-

Maainimesed naeravad väga palju, sest nad saavad nii palju
värsket õhku. Ma ei usu, et nende lapsed peavad lasteaias 
käima, sest neil on kodus õues nii palju värsket õhku.
Pealegi nad söövad lilli, sest see on kasulik. Maainimesed
paistavad täitsa harilikud, eriti tagantpoolt. Aga kui on
udu, siis neid ei ole näha.
VICTORIA,6-A

Kommentaarid

  1. Ärge siis pulmamängude tegemisel sellest viimasest saatest šnitti võtke 😂

    VastaKustuta
    Vastused
    1. hahahhaha :D mul läks seda kommi lugedes meelest, mis ma kirjutada tahtsin :P Väga hea!

      Kustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?