Millega ma jälle hakkama sain ?

Kui siin jaanuaris tulin lagedale oma hullu ideega hakata chillisid kasvatama, siis enamus või no ütleme nii 98% minu tuttavatest arvas, et see on minu järgmine fantaasia. No see fantaasia saigi nüüd siis päriselt teoks. Juhuuu!
Piprad valmis, taskus kokkulepped, millest ka varsti rääkida tohin ning valmis juba mitu mitu toodet ja normaalstes kogustes, et see jõuaks Teieni.
Juriidiliselt kõik korrektne, niiet see ei ole mingi nali. Meil ongi nüüd oma  päris värk.

Tere, meie pereettevõte Peipsi pipar OÜ on valmis täitma ka teie kõige särtsakamad salasoovid. Lõpuks ometi.

Lõpuks ometi oleme jõudnud oma asjadega niikaugele, et saame oma lehed lahti teha. Määritud on sadu pabereid, keedetud kümmneid liitreid proovimoose ja kastmeid, ning nüüd olemegi jõudnud lõpuks oma asjaajamistega nii kaugele, et võin öelda, kui tubli ma olen.
Kohe panen käima ka ühe facebooki mängu Peipsi pipra lehel , niiet be ready!


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?