Kui reklaam ajab nutma..


Pildiotsingu kalevi kommi reklaam tulemus

Hommikuti paneme me teleka käima ja õhtul enne magama minekut kinni. Lihtsalt nii see meil käib, kui palju me sealt üldse midagi vaatame on iseasi, pigem laseme kõik selle kiirelt läbi. Mõned asjad sealt ei jää ka märkamata tänu Miale.
Enamus asju on rubriigis: Emme ma tahan ka seda!

Näiteks tuli ta ükspäev minu juurde ja lausus: "Emme, seal on naisel kukeseen." No olgem ausad, me teame kõik unepealt, mis reklaami ta mõtles.  "Meil on külmkapis kukeseen" On jah, ma ei hakka ju 2 aastasele seletama mis reklaam see tegelikult on, niigi peame talle seletama juba väga palju teemasid mille võib kokku võtta nii -"Ma ei taha, et sa teaks või Ma ei taha seda seletada"

Ja siis loomulikult "Oh, valel ajal", minu arust väga õnnestunud reklaam, laulame seda Miaga lausa koos ja see kummitab veel mitu tundi otsagi. Igatahes kui on olukord oh, valal ajal, siis lähme apteeki seda laulma, sest tegelikult ma ei mäletagi, mis preparaati reklaamiti.

Aga on ka vastupidiselt heatuju reklaamidele ka reklaam mis ajab mind nutma. Algus on paljulubav, kus tütar ajab isa ülesse ja peab talle motivatsioonikõne ja siis ajab isa kommidega uksest välja ja lausub , et too meile uus ema.
Ja loomulikult tuli pärast seda reklaami kohe Mia minu juurde ja ütles kutsika silmadega otsa vaadates paluvalt: "Tahaksin ka endale uut ema."
MIDA?? Mu süda purunes miljoniks killuks, võtsin Mia sülle ja olin sõnatu. Peas käis mitu mõtet, kas hakkan talle seletama pikalt ja laialt erinevaid olukordi, kus on tõesti vaja uut ema, aga ütlesin Miale, et tead, seda pead küll issi käest küsima. Õnneks ta ei ole issi jutule läinud, aga kohe kui ma näen, et Kalevi "kommireklaam" hakkab , vahetan kanalit. See on kohutav reklaam, see ajab mu nutma.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?