A mis me täna sööme?


Heliseb telefon, sealt kostuv hääl küsib:
A mis me täna sööme?
A kust mina peaksin teadma?
Aga mina ka ei tea!?
 ja nii on ülepäeviti.

Igakord kui ma kuulen küsimust a mis me sööme tekib mul sekundiga mingi allergiline reaktsioon, vererõhk tõuseb ja kõrvadest hakkab auru tulema.




Miks mina pean otsustama KOGU AEG mida teised süüa tahavad?
Ma arvan, et isu kui selline, on keha märguanne. Ausalt , mina küll ei tea mida minu pereliikmete keha vajab või mis isu neil täna on.. või siiski?

Mialt küsides, mida ta süüa soovib tuleb alati sama vastus kas "kommi" või "katul" ja Stennilt küsides tuleb "ma ei tea" või "ükskõik" , vot need ongi minu pere lemmiksöögid. Mmm, kui maitsev eks ;)

Ma ei ole isekas, sellepärast ma ei tahagi otsustada koguaeg mida keegi sööma peab. See oleks sama nõme kui sõbrannadega sööma minnes dikteeriksin, mida keegi sööma peab.

Palun mehed, öelge ükskord mida te süüa tahate, me naised ei ole hiromandid.

Täna mõtlesin muidu ahjus teha "ma ei tea", aga ei ole väga kindel kas "ükskõik" salat sinna juurde sobiks?


Kommentaarid

  1. ...lisa natuke viimastele roogadele katulat ja kommi juurde. kõlab ideaalselt :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?