kuhu kadusime?

Tegelikult ei olegi me kadunud, isegi ära külmunud ei ole. Lihtsalt on praegu selline aeg, kus teha on palju ja samas nagu mitte midagi.

Ev100 pidustusi pidasime lausa kaks korda. Reedel perekonnaga ja laupäeval sõpradega.
Ma olen alati mõelnud, et siin majas on imelik energia. Siin justkui kell jääb seisma, aga tegevus käib edasi. Eile õhtul olid kell 11 külalised juba läinud, pidulaud tühi, pingviinid vaadatud, kesvamärjuke otsas, mehed saunast väsinud, lapsed jonnised ja naised vihased.
Kõlab küll jubedalt, aga tegelikult on üks igati vahva õhtu, eks selletaga ole just õiged inimesed, just need inimesed, kellega koos olles on sul mugav ja hea.

Mis siis, et Eesti vabariigil oli sünnipäev, saime meie ka kingituse - ahjuroobi.
Palun vaadake seda. Kas olete näinud ilusamat ahjuroopi kui see on? See on kordades uhkem kui musketäride mõõgad olid. Ja mis eriti uhke , ahjuroobile on põletatud "Kannapööre linnast maale".

Eks meil siin saab nalja ka või pigem mina olen saanud kaks südamerabandust, ükskord kui sahvris sibula kotist hüppas hiir välja ja teinekord kui naabrimees ajalehte tooma tuli.

Eile sai muidugi veel ahjukartulid ahju unustatud ja kanamunad veekeedukannus keedetud.

Ülilahe kõige selle tralli juures olid veel  meie sini-must-valged seliirikorvikesed, mille valmistas seltskonna parim pagar :)

Nüüd ma siis sööngi siin veel ühe sefiirikorvikese ja joon lattet ja kui ennem midagi teile kirjutada ei ole, siis pärast kolmapäevast teatrikülastust ikka midagi öelda on.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?