Rebisime liha

Tegelikult on Sten maininud, et talle ei meeldi, kui teised loevad mida me sööme. Sorri, aga ma olen terve päev õhtusööki valmistanud, oleks lausa patt mitte jagada.

Kõik algas sellest, et panin kell 2 päeval ahju kütte, ei mitte sellepärast, et külm oleks olnud, vaid põhjus oli lihtsam - tahtsin õhtuks süüa. Hull värk on ikka selle puuahju ja puupliidiga majandamine. Ma ei ütle, et see on võimatu või tüütu, aga vähemalt 20 sammu pean alati ette mõtlema. Organiseerimisoskus areneb mühinal, seda on lausa kõrvaga kuulda.
Igakord kui ma ahju või pliiti kütan lappan enne tule alustust vanad ajalehed läbi. Mul siin 2014-2015 õhtulehed ja maalehed. Loen alati horoskoopi- veider kiiks. Täna oli lehes toidukaupade reklaam ja hinnad ajasid mul silmad punni - kas tõesti oli kunagi toidukaup nii odav.

No ja palun tulemus on Teie ees:



Rebitud bbq sealiha, kartulipuder röstitud šampinjonide, tomatisalsa ja peedi-porru salatiga.

Uskuge mind - see oli oivaline.

Nagu öeldakse - kui läheduses restorani pole, siis tuleb see ise teha.. See oli nüüd küll tegelikult minu väljamõeldis, aga võite vabalt kasutada..

Ja siin on põhjus miks ühtegi head pilti kah täna ei saanud ↓↓




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?