Ma lähen mehele!

Jah, just, ma lähen mehele. Lisaks kõikidele muudele üritustele nagu blogiauhinnad, jaanipäev, Mia ja Stenni sünnipäev, tegeleme me hoogsalt ka meie kõige tähtsama päevaga elus.

Tegelikult ei suuda ma seda siiani uskuda, et päriselt ka mehele lähen. Kõige selle sagimise ja planeerimise juures olen täielikult blogilainelt pühitud. Kõik oleks kordades lihtsam, kui inimesed kirjutaksid oma kodulehele hinnad. See meeletu kümnete ja kümnete hinnapäringute saatmine on nii tüütu ja ajakulukas. Lisaks tahaks ma ju ära otsustada asjad, mitte oodata nädalaid seda kirvest hinda +km mis neil pakkuda on.

Tundub, et kõigetähtsam on justkui valmis. Kutsed tegin ise ja just sellised nagu tahtsin - lihtsad. Sõrmused on meil ostetud- just sellised nagu meile meeldisid. Pulmaisa valitud, fotograaf ja videograaf on valitud, alkoholi tõime ka juba ära. Menüü on ka paigas ja telk bronnitud. Mida siis veel?
Ahjaa, õigus, midagi peab selga ka panema ju..



Mulle tundub, et kõige raskem selle kõige juures oli nimekirja tegemine. Paraku on kohtade arv piiratud, ning peame jääma teatud piiridesse. Kurb. Toimus väga karm valik, aga pidime endale siiski meelde tuletama, et kõiki ju ei olegi võimalik kutsuda. Oeh, kuidas see südame kõvaks tegemine küll nii raske olla saab.
Paari nädala jooksul oleme suutnud jagada lõviosa kutseid, kuid kuna otsustasime käest-kätte kutseid jagada, siis see on niivõrd ajamahukaks osutunud ja olgem ausad- muidugi ka šampuserohkeks. Niiet kes ei ole kutset saanud, aga on kindel, et peaks saama, siis on see veel täiesti võimalik, et oleme kutsega teel :)

Kui jube popp on valida pulma värv, siis meil on hoopis teemapulm. Mis, aga ei tähenda, et külalised peavad end halliks muretsema kust küll kostüümi saada, vaid külalised saavad sellest teada kohale jõudes. LAHE!
Kuigi pulmadeni on jäänud 2 kuud ja loetud päevad on ärevus juba sees.

Huuh, nüüd saigi kõigile kuulutatud, kui õnnelik ma olen.
Muidugi ei saa olla vikerkaart ilma vihmata.. Kuidas Teil on? Kas rõõmustate enamjaolt teiste õnne üle või olete pigem nagu üks õige eestlane, kes mossitab ja on pigem tujust ära, kui teistel hästi läheb ja nad õnnelikud on?

Nüüd võib juhtuda see, et kuni peoni tuleb rohkem pulmapostitusi kui midagi muud, sorri.




Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?