Pulmad

Kui selle lehe lahti võtsin, siis avastasin, et ei olegi avaldanud postitust tüdrukuteõhtust. Asjad juhtuvad ikka põhjusega ja järelikult ei olegi vaja seda avaldada. Räägin hoopis pulmadest.
Mis siis, et tegelikult planeerid sa oma pulmi kuid, mõni isegi aastaid, tegelikult kiireks läheb alles nädal aega enne pulmi. Just nädal ennem hakkaski meie torm pihta. Mul oli tehtud ajagraafik, sõna otsesesmõttes, ToDo list lausa. Võtame siis tagasi selle nädala.
Esmaspäev ja teisipäev lendasid kui linnulennul käest maja koristades ja nipsasju tehes. Kolmapäeval aga tõime rendist telgi ja mööbli. Telgi ja mööbli rentisime www.heapidu.eest ning võin öelda, et tegemist oli ühe vastutulelikuma inimesega üldse meie pulma planeerimisel. Põhimõtteliselt kinkis ta meile kaks lisapäeva inventaari rendiks. Igatahes,  kui kellegil mingeid peotarbeid vaja peaks minema, siis sealt saab alates sumoülikonnast rodeoni välja rentida.
.
Kolmapäeval oli see tore päev kus avastasime et teine olemasolev telk on küll olemas, kuid katus ja seinad on jalutama läinud. Valdas kerge paanika, kuid kartulisalatisse vajaminevaid kartuleid koorides tuli mulle ühtäkki meelde, kuidas minu suured kõrvad püüdsid ühel juubelil kinni lause, et temal olla selles mõõdus telk. No just sellele inimesele käskisin Stennil ka helistada ja paluda laenuks kasvõi katustki, sest 5x10 telgi alla ei oleks ma suutnud 70 külalist mittekuidagi pressida. Noh tegelikult oleks võinud isegi telgid olemata olla, sest ilm oli justkui tellitud ning taevast ei tulnud tilkagi.

Kujutate ette, et me tegime kõik söögid ise , selles mõttes ise, et meil oli küll supertiim kokku kamandatud, kuid peale süldi ja kanašnitsli me midagi ei ostnudki. Eestlase hirm, et äkki saab otsa.. See kogus mis kokku sai valmistatud, oleks toitnud ära vabalt 400 inimest. JAA , uskumatu milliseid koguseid me ära viskasime, olles juba KOLM päeva neid samu toite söönud. Tegelikult on vahva, et ma saan arvestada nii suure supertiimiga, kellega võiksime toita terve armee ära.
Muidugi ei saa ma mainimata jätta ka ühte tsikki kes tegi mu ilusaks sel päeval. Merily meigimaailm, ma leidsin tegelikult Merily kevadel ja täiesti juhuslikult, aga pärast esimest korda kui tema juures meigis käisin tundsin end lihtsalt superhästi ja mis peamine -  meik püsib reaalselt kolma päeva. Teadsin kohe, et oma pulmapäeval lähen just tema juurde või noh tegelikult tuli tema minu juurde hoopis.
Lilled tellisin Moone lillepoest ja tegelikult ma peaks ütlema, et minu ettekujutused ja soovid ei osanud nii ilusaid asju ettegi kujutada. Ma jäin enam kui rahule oma lilleseadetega. Muideks andsin ma ka enamvähem vabad käed, kirjutasin vaid, et võiks olla roosa aga võib-olla ka natukene tumeroosat sekka ja uskumatu, et keegi suutis nii lihtsast lausest välja lugeda mu tegelikke soove, mida ma isegi ei osanud väljendada.
Kleit tuli Riia ühest pruudipoest nimega Belle.
Kõikidele tulevastele pruutidele ja peigmeestele, aga oskan öelda vaid ühte- Pulma oluliseimad isikud on pulmaisa ja fotograaf. Nendelt palun mitte kokku hoida. Sest nagu öeldakse, et kui tahad head ja odavat pead kaks tükki võtma.

Pilte tegi meist Rivo ja ma soovitan kõigil teil nüüd kohe temaga pildistama minna, sest punkt number üks - temaga pildistades on õhkkond chill, kõik on nii vaba ja loomulik. Punkt number kaks- kõik ideed ja mõtted teeb teoks ja kõige olulisem punkt -  Superilusad pildid ja kätte saime VAID 3 päevaga. UNBELIVEBLE, et 500 pilti saab valmis kolme päevaga, see on ju iga kliendi unistus.
Temaga koos oli meil ka videograaf Carl, kellega asjad sujusid sama loomulikult ja hästi. Küll video ka tuleb.
Kindalsti unustasin kellegi ära, kuid tegelikult olen väga tänulik kõigile, kes oma panuse andsid meie peole. Loodame, et aasta pärast on samasugune superilm ja saame aastapäevapeo maha pidada või noh väikse vigadeparanduse teha :)
 Nüüd oleme küll puhkuselainelt tagasi, hakkame jälle blogima, aga noh ainult siis kui midagi öelda on :)

Kommentaarid

  1. Nii äge lugeda pulmapeost.
    Ma olen su blogi varem natuke sirvinud, aga siis tuli enda elu vahele ja ma ei tea, miks ma rohkem siia vahepeal ei jõudnud. Sest nii paljudele asjadele tahaks praegu hõigata, et #minaka
    Ma lugesin kunagi su maale kolimise postitusi ja oli vist remondipostitusi? See kõik ka minu ja meie pere teema. Nüüd seoses chilli postitustega avastasin, et Peipsi! Äge, meie ka Peipsi ääres toimetame! Ja kuna sa nii põneva teemaga tegeled nüüd, siis mul on sulle kutse! Tule liitu meie teiste ägedate Peipsi inimestega Peipsi Toidu võrgustikus! See avab sellise võlumaailma, sa isegi ei usu.
    Kirjuta mulle nt info@mesitare.ee ja räägin kõigest rohkem ja lähemalt.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Ebausk segab elu

Tee ise marinaad

Kummitab või?